Pejabat SUK perlis

Majlis Agama Dan Istiadat Melayu Perlis - Piagam Pelanggan

MAJLIS AGAMA ISLAM DAN ADAT ISTIADAT MELAYU PERLIS

https://www.fapjunk.com bahis siteleri casino siteleri deneme bonusu veren siteler bahis siteleri nakliyat firmaları istanbul eşya depolama cialis cialis fiyat istanbul evden eve nakliyat deneme bonusu deneme bonusu deneme bonusu veren siteler İstanbul evden eve nakliyat evden eve nakliyat eşya depolama İstanbul depolama uluslararası evden eve nakliyat şehirlerarası evden eve nakliyat etiler evden eve nakliyat Kurtköy evden eve nakliyat Beşiktaş evden eve nakliyat ataşehir evden eve nakliyat florya evden eve nakliyat istanbul evden eve nakliyat istanbul evden eve nakliyat istanbul evden eve nakliyat ofis taşıma şehirler arası nakliyat eşya depolama bonus veren siteler slot siteleri güvenilir bahis siteleri şehirler arası nakliyat Deneme Bonusu Betz Deneme Bonusu Betz 1 Deneme bonusu veren siteler Bonus veren bahis siteleri Casino siteleri Freespin Yatırımsız deneme bonusu Freebet veren siteler Çevrimsiz deneme bonusu veren siteler Slot casino Deneme bonusu forum Bahisikayet.com Deneme bonusu Deneme bonusu veren siteler Bahis forum Forum bahis Bahis forumu Banko tahmin Sosyal içerik platformu
Log Masuk

A- A A+
WARGA MAIPs

MAIPs STAFF MENU

Please click Log in button above to enter MAIPs staff menu section.

ORANG AWAM
PERKHIDMATAN
MUAT TURUN
faq eng contact eng feedback eng sitemap eng

 

 

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

 Kami berjanji InsyaAllah: 

 

1. Memberi layanan mesra, berhemah dan bersopan santun kepada pelanggan dengan kadar segera setelah nombor dipanggil.

 

2. Menjalankan siasatan terhadap permohonan bantuan dalam tempoh 10 hari selepas permohonan diterima.

 

3. Meluluskan permohonan:

 

a. Bantuan pembinaan/ baik pulih rumah dalam tempoh tahun BERIKUTNYA bagi permohonan yang telah dipersetujui oleh pihak
jawatankuasa kariah atau pihak pemegang taruh (stake-holder).

 

b. Bantuan pembinaan/ baik pulih rumah dalam tempoh 1 bulan (serta merta) bagi permohonan kerana bencana alam.

 

c. Bantuan yang lain seperti sara hidup, perubatan, pelajaran dan sumbangan fisabilillah dalam tempoh 3 bulan.

 

4. Membuat bayaran bil-bil yang lengkap dan permohonan bantuan yang telah diluluskan dalam masa 14 hari dari tarikh bil diterima di Unit Kewangan. 

 

5. Mengeluarkan resit rasmi bagi terimaan wang zakat, wakaf dan sumber am pada hari yang sama.

 

6. Mengeluarkan penyata bayaran zakat tahunan kepada pembayar zakat melalui potongan gaji bulanan tidak melebihi 30 hari pada tahun berikutnya. 

 

7. Memproses permohonan harta wakaf dalam tempoh 30 hari. 

 

8. Mengeluarkan sijil wakaf kepada pewakaf dalam tempoh 7 hari dari tarikh pendaftaran hak milik harta wakaf.

 

9. Menyediakan perkhidmatan penerangan zakat/ wakaf/ dakwah dalam tempoh yang bersesuaian dari tarikh permohonan 
diterima.

Please publish modules in offcanvas position.

Turkey Blue Voyage